Jak to zrobić?
Konto na praca.gov.pl można założyć klikając przycisk „Rejestracja konta organizacji" w prawym górnym rogu ekranu głównego systemu.
Konto można zarejestrować w trzech trybach:
• z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
• z wykorzystaniem profilu zaufanego ePUAP,
• poprzez założenie konta niezweryfikowanego.
W przypadku konta zaufanego Użytkownik od razu ma zapewnioną możliwość zalogowania się i korzystania z usług elektronicznych świadczonych poprzez praca.gov.pl.
W przypadku konta niezweryfikowanego - zaufania konta Użytkownika można dokonać w trakcie wizyty w urzędzie pracy bądź logując się do praca.gov.pl z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP.
Zobacz nasz film instruktażowy:
https://youtu.be/3_eh9FP-D_U
Szczegóły na stronie www.praca.gov.pl w sekcji FAQ najczęściej zadawane pytania.